U okviru projekta „TRIVENDOOR – Three regions united in adventure outdoors“ organizovan je drugi modul u Bihaću na temu „Digitalni marketing u turizmu“.
Predavači na ovom modulu su bili prof. dr Kenan Mahmutović, prof. dr Kristina Bobrek-Macanović i Željka Nikolić.
Prof. dr Kenan Mahmutović je vanredni profesor na Ekonomskom fakultetu u Bihaću i direktor marketinške agencije „BIT“. Njegovo predavanje je bilo usmjereno na strateške odluke u digitalnom marketingu, ističući važnost prilagođavanja strategija radi ostvarivanja konkurentnih prednosti.
Prof. dr Kristina Bobrek-Macanović je vanredni profesor na Univerzitetu za poslovne studije Banja Luka i ekspert za digitalnu transformaciju. Njeno predavanje se fokusiralo na korišćenje analitike podataka kako bi se bolje shvatilo ponašanje potrošača i unaprijedio marketinški pristup u turizmu.
Željka Nikolić je travel blogerka i kreatorka sadržaja. Njeno predavanje je bilo vezano za ulogu društvenih mreža u promociji turizma, te stvaranja autentičnog i presonalizovanog sadržaja na društvenim mrežama.
Cilj projekta TRIVENDOOR jeste da osnaži 15 mladih ljudi iz banjalučke regije, Unsko-sanskog kantona i Kantona 10 koji imaju konkretnu ideju ili su u procesu pokretanja vlastitog biznisa.
Ovaj projekat je finansiran grantom Ministarstva vanjskih poslova Sjedinjenih Američkih Država.